27. maj 2011

Barnlige tendenser

Aller inderst inde er jeg ikke så voksen som jeg ellers (ikke) giver udtryk for. Mine barnlige tendenser er til at spore både i mine interesser og i min opførsel.
Jeg kan rigtig godt lide at se tegne- og animerede film, ligesom mange andre, men jeg kan endnu bedre lide at gøre dubberne (dem, der lægger stemme til figurerne) kunsten efter, både under og efter filmen. Det kom sig for nylig til udtryk efter jeg har set animationsfilmen Despicable Me, som jeg naturligvis havde set alene. Det betød at der begyndte at opstå mærkelige (for B) situationer i hjemmet med min imaginære enhjørningven:


Ideen til enhjørningen er tyvstjålet fra nettet, "how to draw a unicorn". Som det fremstår af billedet har B lånt Kiras øjenbrynskit

Selv samme situation opstod en dag i Kvickly (jeg namedropper ret ofte dagligvarebutikker), da jeg fik øje på en spillevende bamseenhjørning. Jeg havde bare glemt, jeg var ude og handle alene.

Umiddelbart lyder det ikke videre barnligt, men jeg har også valgt at udelade min interesse for at farvelægge liggende på gulvet; tegneserielæsning; min nerf-gun, som jeg ønskede mig og fik til min 24 års fødselsdag; lave kapløb med folk, der skal på toilet; at spise enorme mængder Coco-Pops (og kage); gemme mig i kasser af forskellig størrelse, bare fordi det er hyggeligt; lege/lave perler (alt efter hvor i landet man kommer fra); men selvsagt er min største barnlige interesse at rekonstruere scener i Disney- og Harry Potter-film.

Men det er alt sammen okay. Jeg er ikke en dag højere end et barn i 2. klasse.


Hvis du ikke har den fjerneste idé om hvad min tegning går ud på, kan du set klippet fra Despicable Me her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar