18. maj 2011

Mangel på sandalformede pakker



Lad os bare fortsætte i det tema, som tilsyneladende er gennemgående for bloggen i denne uge?
Jeg har også brugt penge. Dog ikke alt for mange (selvom vi er på vej derop af efter handlen gik igennem på ELF...). Og jeg har heller ikke vanvittig dårlig samvittighed (endnu).

I min jagt på pepsi (ja, jeg tænker bedre med cola i hånden) tjekkede jeg til formiddag postkassen, og næ! Postmanden havde været så elskværdig at efterlade en pakkeseddel til mig - på trods af at jeg har været hjemme hele morgenen. Wtf. Det sker, med få undtagelser, hver gang jeg får pakker, og hver gang det er sket tager jeg dagen efter på posthuset (/-butikken. Gad vide om man kan købe post der?) i sinde om at give postdamen en ordentlig skæld-ud, en verbal kindhest om man vil. Og hver gang forsvinder mine medbragte nosser i en røgsky, når jeg ser den brede dame skule ud over skranken. (Selv dengang de først havde lavet samme nummer som i dag, for derefter også at gøre min pakke væk, så jeg måtte gå tomhændet derfra med blå boller). Derudover så nægter de konsekvent at skrive mit navn korrekt på sedlerne.
Jeg synes simpelthen det er så stjerneprovokerende. Især når Nadia får pakker. Og når hendes ELF-pakke bliver afsendt før min. Pfff.


"Forsøgt afleveret". Pf. Og selvom det er et brev, er jeg ret sikker på at det er sandal-formet. Sandalformet asos-brev, ja. 

Så, jeg gætter på, at jeg skal på posthuset i morgen. Suk.
Indtil da vil jeg fortsat svælge i mine frustrationer over følgende:
- Øm ankel, der til stadighed brokker sig dagligt. Kom dog over det.
- Hoste og snottet næse. Kom dog over det.
- Mangel på pakker
- Mangel på case-materiale til den sidste eksamensopgave. Det er ufattelig svært at finde noget helt konkret (fx. en blog), der bygger på temaet transkønnethed i form af Andrej Pejic eller Lea T. Hvis I har noget, kom glad!
- Mangel på sommer

Men til noget helt andet!
Er der nogen derude fra Århus? Ja? Så synes jeg du skulle kigge på min anbefaling af butikken TANK på Mejlegade på min anden blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar