7. maj 2011

Miraklet i mit køkken, intet mindre

På en eller anden måde får jeg altid meldt mig til at skulle bage til forskellige arrangementer. Jeg er ikke specielt god til det, er bare rimelig ok. God knows why I do it...
Mit problem har hidtil været at min horrible mangel på matematiske evner (på ethvert niveau, vil du nu finde ud af) har forhindret mig i at regne de rigtige mål ud, år jeg har skulle lave flere portioner på een gang. Dette er selvfølgelig endt ud i nogle rimelig våde deje i tidens løb (hver gang jeg har forsøgt mig med muffins eller cupcakes...), men i dag var anderledes.
I dag holdt P og L (P har jeg været bedste veninder med siden gymnasiet, og L - hendes mand og min ven) navngivningsfest for deres baby E og dette var selvfølgelig anledning til at bage atter en gang. Siden haven var fyldt med rabarber, gav jeg mig ud i rabarbermuffins, og disse endte med at blive vildt gode (efter S havde hjulpet mig og tjekket alle udregner i opskriften) (....hvilket jeg faktisk synes er for pinligt til at alle skal vide det, men her er vi alligevel...).
Egentlig ville jeg have skrevet et indlæg, om miraklet der skete i mit køkken imorges da jeg bagte, men har simpelthen glemt at tage billeder af kagerne... De eneste billeder jeg har er af N's dreng, der spiser dem...
Så there you go..





(Man kan spotte mine muffins i blå og grønt i bunden af første billede. Og tror faktisk vi ser Ung Mand række ud for at gribe fat i en muffin på billede nr. 2. Og hvis vi liiiige kigger godt efter, kan man vist godt få øje på den person der lister væk med en i grøn også! Vi kan vist konkludere at det ikke gik helt galt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar