4. maj 2011

Hjerne: deaktiveret

Migræne. Jeg er en af de heldige, der til tider overvældes af en så kraftig smerte at jeg paralyseres fra den sociale verden.
Når migrænen kommer snigende med kvalmen går den straks i gang med at forstørre mine øjenæbler, så mit lille hoved slet ikke kan rumme dem. Tungen tørrer ud, og tanken om... Næ, bare en tanke i al almindelighed er ødellggende.
Samtidig aktiverer den mit vampyrgen, og tvinger mig ind i et mørkt rum, hvor, hvis den mindste solstråle undslipper patiennerne, ville dræbe mig på stedet.
Det er en af de dage i dag. 16 timers søvn har ikke gjort en forskel, så jeg vil lægge mig tilbage.
(Beklager indlægget og dets udseende. Bloggen er opdateret fra min telefon. Lad os bare sige, at det giver det lidt authencitet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar