29. maj 2011

Have a happy period

Det må næsten være verdens dårligste slogan. Have a happy period.

Der er selvfølgelig tale om Always’ geniale metode at skaffe flere kunder på. Ikke at det ligefrem er et behov for at reklamere for en nødvendighed. Lidt ligesom toiletpapir og tandpasta, det er noget vi alle (de fleste, så) bruger; vi skal nok selv finde ud af om det skal være ekstra blødt, så vi ikke flænser røvhullet, vi behøver ikke en reklame til at belære os. Lambi er lavet af lam, ergo er det blødt. Færdig.

Men Always. Vi kan ikke komme udenom at alle os kvinder får brug for sanitetsprodukter every now and then. Men jeg betvivler (meget) at brug af Always-bind gør mig så fantastisk glad, at jeg vil gå og smile gennem hele min ”periode”. Ikke nok med at jeg (ok, B) skal kæmpe med mine hormonforstyrrelser og humørsvingninger, så skal jeg tilmed have en ble mellem benene, for det vil gøre mig glad. I think not.

 Google har lånt os billedet.

Det var dog ikke nok for Always (eller Libresse) at nøjes med et slogan. De skulle også fremstille praktiske hylstre, der kan indeholde et bind, så man snildt kan bære det fra tasken ud på toilet – så INGEN ved, at du har menstruation. Medmindre de selvfølgelig også har set reklamen, og derfor ved at den lille firkante holder i bindstørrelse nok indeholder et bind. Og så ryger ”formålet” lidt.
Men Libresse tager dog skridtet (høhø) videre ved at bemale disse etuier med De Syv Dødssynder og smide en ”hvad er din synd?” lige i hovedet på os.
Min synd er unægtelig store mængder sukkerholdige produkter, men det behøver de ABSOLUT IKKE! at tvære lige i hovedet på mig præcis på det tidspunkt af måneden.

Ja, jeg er bitter. Og hvorfor mon?

(Inde på Always' hjemmeside kan man sende et Have A Happy Period e-kort... tør du sende et? Link)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar