8. maj 2011

Søges: Ny fod

I dag startede egentlig okay ud med sol og eksamenslæsning udenfor, og hvad jeg syntes skulle være pleje af min sygdomsramte kæreste.. Jeg havde bestemt mig for at bage chorizo-pizzaer og stolprede derfor ud for at købe ind. Hvad jeg ikke umiddelbart havde planlagt, men dog stadig skete, var at falde ned af trappen... Faldt heldigvis kun de sidste 3 trin, kunne lige passe andet. Dog bestemte jeg mig for ikke at være en tøs, så jeg vraltede i fakta og tilbage. Og sidder nu men en ubevægelig fod oppe og med koldt omslag. Er I klar over hvor svært det er at bage pizza, når man kun kan støtte på een fod og rent praktisk ikke kan bevæge sig rundt i køkkenet? Rimelig svært. Og elendig typisk.
Jeg ville ønske min historie var mere dramatisk og/eller underholdende, men det er den desværre ikke..
Nu vil jeg bare nyde en omgang smertestillende og en pinefuld søvn. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar