10. maj 2011

Næste højhælede skridt mod voksen-heden (?)


"Lonnie" fra Bianco, 600kr. (En tydelig kopi af Acnes Pistols, men hellere 4 par fra Bianco med de priser, de holder sig hos Acne).

Mit næste skridt mod at blive voksen er disse herligheder. Godt nok er de ikke voldsomt damede, selvom B gerne vil gøre dem til det - nærmere rockede. Men jeg vil også gerne være en rock'n'roll lady, hvis jeg ellers kunne finde ud af det.

Altså, det er jo ikke fordi jeg som sådan mangler sko. Faktisk har jeg gang i en større skobutik ude i gangen, hvor døren ikke helt kan åbnes. Jeg har også to lagere, det ene er lokaliseret i skabet, mens det helt store lager er i kælderen. Der kan måske argumenteres for at jeg burde smide nogle par ud (eller give til Genbrug), MEN jeg er faktisk allerede på forkant. Det HAR jeg da allerede gjort.

Jeg kan bare godt lide sko. Dem med hæle har jeg størst behov for bare at kigge på - i sidste ende gider jeg ikke stavre rundt i dem til trods for mit lille væsen ville nyde godt af at komme op i højere luftlag. Gummisko er dog min helt store kærlighed. Og med min størrelse 35, og dermed børnestørrelse, er der et enormt udvalg i mange fantastiske farver til halvdelen af den pris, voksne betaler.

Men nu prøver jeg. De her skal nok blive brugt flittigt. Ind imellem gummiskoene.


Altså, der er godt nok en smule rod i butikken, må jeg indrømme... også selvom kun halvdelen af gangens interiør er affotgraferet her.

(Billeder: Private)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar