16. maj 2011

Om komplet afhængighed


En våd og stormfuld søndag aften...
(Følgende er en autentisk sms-samtale mellem bloggens to forfattere, optaget aftenen før denne dag.)

N: Hvordan kan det der ELF kun koste..... Ingenting?!
N: Altså. Neglelak til 12,50?!
K: Hader når siger sådan noget, når ikke sidder ved puter...
N: ... *host* undskyld.
N: Kira. Jeg bliver fattig. Jeg skal have det HELE!!
K: Shhhhhhhh!! Nu vil jeg også have, og jeg ved ikke engang hvad de har!!
N: Hvor ville ønske sad med mig... Fuckfuckfuck
     Jeg hader når er så billigt. Kan ikke finde ud af.
K: Hvad skal ha hva....
N: Neglelakker og pudder, tror.
     *tjekker konto med heftig hjertebanken*
K: *følger spændt med selvom ikke aner hvad foregår*
N: Tax refund!! Ok, 100kr, men wee!
K: *bitter* vil år være med! *hopper på sidelinje*
N: Sitrer åndssvagt over at vil have det hele og alligevel ikke... Tror, jeg venter til at du er med...
K: Vi er totalt co-dependent <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar