14. maj 2011

Fotografier fra en gadefest

Igår fik jeg endelig overstået min mundtlige eksamen - På trods af sygdom og tyk pote. (Nåede ikke engang at blive nervøs. Blev hevet ind i samme sekund som jeg ankom, så jeg måtte fremlægge forpustet med snotnæse og sved på panden.)
I aftes fik vi besøg af S' kusine, som almindeligvis er bosat på Nørrebro. Vi besøger hende ofte, når vi tager til København og elsker at sidde i hendes rustikke køkken og drikke stærk kaffe og høre Tom Waits i mørket. Vi bestemte os for at tage dagen i dag, som den kom, og tog på loppemarked her på Trøjborg, og derefter Mejlgade for Mangfoldighed (som er en årlig gadefest i Latinerkvarteret i Aarhus, for dem der ikke skulle være bekendte med det). Jeg har utrolig nok præsteret at bo i Aarhus siden 2008 uden at opleve festen en eneste gang.. Will not happen again! Kusine B anbefalede os at høre The Echo Vamper, et band fra Aarhus. En vampet og superfed blanding af the yeah yeah yeahs og the knife, but better. Helt klart værd at undersøge, hvis man ikke kender dem.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ingen kommentarer:

Send en kommentar