21. juli 2011

Saga Blot reunited

Efter Kira havde været rundt i Island og nusse med diverse krøllede skabninger blev det min tur. Altså, til at blive nusset med. Jeg er jo ligeså krøllet og har mine rettigheder.

Faktisk begyndte nusningen allerede da jeg vågnede tirsdag efter at være ankommet til Island midt om natten. Dagen gik med suppe i brød* og shoppen efter fødselsdagsgaver til S (som har fødselsdag i dag, HURRA for dreng!).

Igår samlede vi endnu engang Saga Blot, samt Saga Blots ene mor, til aftensmad og vin en masse. Aftenen forløb således (illustreret af Kiras glemte tegninger fra aftenen):



Jeg fik konstateret overfor Kira at hvis hun absolut skulle forevige aftenen i fotografier, så måtte hun gerne lige photoshoppe mine meget store røde kegler af bumser i pande og nakke væk (hvorfor hun skulle tage et billede af min nakke lader vi være op til dig). Kira mente, at jeg havde laserlys stående ud af begge bumseudgange (ad for et ord...) som ses på tegningen...



Kira sagde farvel til sine gamle øjenbryn og goddag til nogle nye (farvning af vipper og bryn). Hun charmede under hele middagen.



Under middagen kiggede jeg ned til mors hund, der lå under bordet. Umiddelbart troede Kira, at jeg talte til mit skridt, da jeg sagde: "Laver du ballade!?"



Vi drak vin af en kæmpe flaske med navnet Delle, der som navnet illustrerer krævede to hænder for at kunne hælde fra den. Så bliver det ikke bedre.

*Brød formet som en kugle, hvor toppen er skåret af og brødet er blevet udhulet. Efterfølgende er der hældt suppe i, og er så klar til servering. Det smarte er jo at man så har brød til suppen, samt ingen opvask (selvom der er meget lidt opvask for gæsterne på en café...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar