2. juli 2011

Professionelt skyderi

Lige nu sidder jeg midt i skumringen i min vindueskarm og kigger ud på S, der får en øl med en ven i stearinlysets skær. Vejret (gråt, blæsende, fugtigt, mørk sommer) minder mig om en campingtur min familie og på for en del år siden, hvor min storesøster og jeg sneg os ned til stranden og væltede os i kæmpe bølger fyldt med tang.

Igår brugte jeg størstedelen af dagen på et photoshoot med en fin islandsk model. Vi kæmpede os gennem møbler og pelse, gennem skov og strand, sand og vandmænd. Sikke en dag. Derfor sidder jeg nu og kigger billederne igennem, vælger ud, kasserer og redigerer. Og føler den velkendte sommerfugl i maven, når guldkornene kommer.

Det er altid bedst, når man, efter en dag hvor vejret artede sig forkert, ender shootet med at have mængder af ideer til næste gang.


Fordi I er så søde, så er der her en smagsprøve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar