25. juli 2011

Statusopdatering fra Island

Beklager den lidt nedtrykkende (og mere eller mindre manglende) opdatering henover weekenden. Island er ikke altid til at regne med (se bare krakket og vulkanudbrud *ryster næve*).

Lørdag stormede det kraftigt. Ikke bare en lille vind, men så meget at jeg knap kunne stå fast udenfor uden at vælte omkuld. Men iført nattøj og træsko lykkedes det mig at fange midnatssolen:


Mors udsigt fra stuen
Det var desværre ikke muligt at delagtiggøre jer i strabadserne, da netværket havde været nede hele lørdagen. Derudover hoppede jeg direkte på hovedet i seng igen. I den seng, som jeg har rodet rundt i hele weekenden. For som altid når jeg kommer til Island, så springer mit ansigt ud i fuldt flor; jeg er nemlig så heldig at være smittet med herpes labialis.

(Nej, jeg har ikke fået det af at rulle rundt på stranden i Lloret de Mar med en tilfældig fyr. Vi taler gudskelov kun om den del af festen, der sætter sig i ansigtet, som min kære afdøde farmor var så flink at dele med mig i sin tid ved at kysse mit babyfjæs...)

Desværre bliver jeg altid noget så syg med feber og dårligdomme, mens min krop fører indre krig mod virussen. Så mens Kira og S sikkert dansede natten væk til S' fødselsdagsfest lørdag aften, lå jeg og så meget sølle ud i sengen med mine Angelina Jolie-læber (som ikke ser ligeså frække ud som de lyder):



Og jo selvfølgelig skulle mit sølle jeg illustreres! Jeg har ikke kunnet drikke uden brug af sugerør siden lørdag...

(Fanme. Dette indlæg var planlagt, men endnu engang har Blogspot ignoreret det og undgået at opdatere bloggen. Oplever I også det?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar