7. juli 2011

Med sommer i baglommen & undskyld!

Jeg beklager rigtig meget at mit indlæg først kommer i dag, og halvt oven i Nadias. Sagen var bare den, at da jeg satte The Good Wife på pause, for "lige hurtigt at blogge", så vi derefter kunne se videre (/falde i søvn over et afsnit, var min plan) - så strejkede computeren og det var komplet umuligt at bruge den til noget som helst. (Måtte i øvrigt falde i søvn over en bog i stedet. Pfff.)

Anyhoo.
Har virkelig dyrket ferien det sidste stykke tid. S og jeg har spist is, milkshakes og cafemad i solen, og mandag fik vi besøg af min yndlingskøbenhavner, N, for et døgn. Så vi shoppede, grillede og hyggede. (Kan i øvrigt virkelig anbefale filmen Maléna af Giuseppe Tornatore. Smuk og forstyrrende film med Monica Bellucci i hovedrollen).
Derefter hyggede jeg med Á (og den obligatoriske is) og aftalte pizzaaftener. Hvorefter jeg faldt om i haven, igen med bog.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eftersom jeg pludselig har formået at fylde hele min ferie med planer allerede, forsøger jeg at nyde hvert lille solrigt øjeblik. Hvilket jo egentlig er gået meget godt indtil videre. På tirsdag rejser S og jeg mod Island (hvis Hekla lader os. *holder vejret*), så det er egentlig med at nyde det der sommervejr mens man kan ;)
Mig og En Amerikaners lidelser (Siri Hustvedt) i haven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar