9. juli 2011

Roskilde After-Party

Igår aftes var vild. Så vild at det er grunden til at indlægget først kommer sent om i aften. For frankly, så har jeg ikke været meget værd.

Vi holdt Roskilde After-Party. Og som du nok ved, så har jeg absolut intet med Roskilde Festival at gøre, udover det faktum at hele min Næstvedske omgangskreds har. Men jeg kommer alligevel med til after-partyet. For så sej er jeg trods alt...

Aftenen stod på dress-up, druk, drager og dans. Der var sæbebobler, hjerteklistermærker og glimmer alle vegne, og kærligheden var nærværende.











For en gangs skyld lykkedes det mig at undgå at blive stiv. Fuld, jo bevares, men ikke så stiv, at jeg endte i fosterstilling i hjørnet af teltet. Ikke i år. Kun lidt, da jeg efter en seriøs headbanging må have slået noget løs i hjernen og besvimede. Men jeg vågnede hurtigt igen. Og tog et glas rosévin.

Desuden havde jeg også min dreng at tage mig af. Han lavede kunstner på planken, som vi havde lagt henover poolen. Det gik vist ikke som planlagt. Medmindre at det var meningen, han skulle slå sin skulder af led.

Var du på Roskilde i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar