18. juli 2011

Frodig have

Jeg synes, det er ved at være tid til en opdatering på haven. På trods af at jeg sikkert er håbløst bagud, da jeg pt. sidder i Island, så haven således ud, inden jeg forlod landet.
Alt er frodigt og lækkert, selvom jeg absolut mangler de sidste par ting til rigtig at blive skudt igang og blomstre.

Image Hosted by ImageShack.us
I mit køkkenvindue har jeg en mindre bønnebusk, der allerede har udviklet blomster, og derfor snart bønner. Det er meget spændende!

Image Hosted by ImageShack.us
På mini chili-planter er der en bitte-lille chili..

Image Hosted by ImageShack.us
og en ret størrere chili!

Image Hosted by ImageShack.us
Og pralbønnebusken udenfor producerer glædeligt bønner (som smager dejligt)

Image Hosted by ImageShack.us
Se selv!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Siden sidst har jeg også plantet squash-planter, som også er glade. Håber virkelig jeg kan nå og få squash på, så jeg kan konkurrere lidt med min mors fantastiske køkkenhave.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Jeg håber alt er ved at eksplodere af frodighed, når vi kommer hjem :J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar