14. juli 2011

It's like music to my ears

Foto fra mit afgangsprojekt v. NWIFHE 2007


En ting, jeg brugte en del tid på inden min afrejse, var at finde musik til rejsen. Jeg ved, jeg ikke er ene, når jeg siger, at jeg er meget afhængig af musik, og at jeg ikke kan befinde mig i nogen form for transportmiddel uden muligheden for dejlig musik i ørene.
Til min playlist stiller jeg en del krav; der skal både være noget, der tager min opmærksomhed under rejsen (i tilfældet jeg skulle blive syg, hvilket sker foruroligende ofte), noget afslappende (hvis jeg vil sove, duh), noget energigivende, noget jeg elsker, noget... Ja. Der skal være en del forskelligt.

Pt. er der både BRMC, Bon Iver, The XX, Massive Attack, Ratatat, Mark Ronson, Bonde do Role, Tiesto, Train, Lykke Li, Michael Møller, Mugison, Gus gus..

Hvad lytter I til, når I rejser?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar