30. juni 2011

Logikken omkring at farve hår

For nogle uger siden farvede jeg mit hår for at dække de voldsomme udgroninger, der på mystisk vis var opstået (..). Havde fundet en Syoss Dark Brown 3-1 på 'bud, så klattede rundt med den i håret. (Farver altså mit hår derhjemme - altid. Så det foregår med lidt mere ferm hånd, end det fremgår af min beskrivelse. Bare FYI.)
Håret blev skideflot (altså, selvfølgelig. *kaster med håret*), men ca 2 uger efter var mine udgroninger pludselig tilbage? (Og ja. Hårfarven er permanent. Or so you would think..).
Efter at have konsulteret Nadia, besluttede jeg mig for at skrive til Syoss og forhåbentlig få mine penge tilbage - for gider ærlig talt ikke betale for noget, der ikke virker. Så jeg skrev en venlig, men bestemt, mail. I forgårs fik jeg svar.
De beklager meget at produktet gav mig en dårlig oplevelse. Så de sender mig en ny pakke hårfarve, som plaster på såret....

Er det kun mig som kan se ironien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar