16. juni 2011

At komme ud af skabet

Altså, når man nu har ferie efter et meget hårdt, afsluttende semester, er det ret svært sårn at finde ud af, hvad præcist man skal bruge al sin nye tid på (siger tøspigen der har haft planer hver dag efter afleveringsdato..).
Så K og jeg shopper. Meget. Nogle vil måske sige for meget. Men altså. De der armbånd var jo nogle, jeg havde brug for, plus de var så billige, at det ville være synd for børnene på gaden at lade være (...). Og så havde jeg jo fundet et par ting, som jeg unægteligt manglede i klædeskabet (jo, seriøst!) - f.eks. en ny sort cardi, underhakker, sneakers.. Så jeg skrev til K og spurgte, hvad planen lød på, og hun svarede, at hun blot skulle støvsuge - ellers ville hun ikke kunne komme ud af døren for bare nullermænd - og så var hun klar. Det gav altså et mægtigt billede i mit hovede, så blev selvsagt nødt til at tegne det (dette sker dagligt mellem Nadia og jeg, har usandsynligt mange tegninger, der ingen mening giver længere..):
Image Hosted by ImageShack.us
Synes selv tegningen er rimelig self-explanatory, men dette er altså K, der forsøger at nå sin hoveddør gennem en mur af nullermænd (som også har slugt hendes kat, Missen, samt op til flere kaniner..?)
Men altså. Vi bevægede os altså ud i pre-skybruddet med træningstunge ben (vi sørgede for at gennemtæske hinanden godt og grundigt i fitnessworld igår), og ind i samtlige H&M'er i Aarhus, samt det løse. Jeg sværger, folk havde taget fri for at tage til udsalg. Hold nu op, en masse vilde kællinger! 
Anyway.. Endte med at krydse to ting af på min liste; cardi og underhakker. Det skal måske lige siges, at jeg er enormt cheap, når det kommer til tøjkøb, har meget svært ved at bruge mange penge på kluns.. Hvilket betød at jeg købte de billigste hipsters, jeg kunne finde i H&M. Med Hello Kitty på. *krummer tæer* 
Image Hosted by ImageShack.us

S synes var fantastisk morsomt. K mobbede mig. Og ingen andre ved det. Hvilket jeg så åbenbart laver om på nu.. Arg. Hvis det hjælper noget, så købte jeg altså også en halskæde med en dødningehoved på (med similisten over det hele... suk). (og nej, det hjalp ikke på mit selvværd lige nu...).
Screw it. Jeg hedder Kira. Og jeg går i Hello Kitty-undertøj. There I said it. 

1 kommentar:

  1. ARHAHAHAHA ligger og griner så meget at den tykke kat hopper med. Det var dog et guld indlæg. Episk.... Hahahah jeg ved ikke.... Haha hello kitty. Hihihihi hahahaha

    SvarSlet