13. juni 2011

En pakke kondomer og en havefest

Det er ikke kun Kira, der laver noget i weekenden. Jeg kan også finde ud af det nogle gange.

Sidste weekend var faktisk noget for sig selv (turist i København i høj sol, ud og sejle og høre (og skimte) koncert med Kim Larsen og DAD), men det er nu denne weekend, jeg vil skrive om. Billeder fra den anden weekend skal nok komme en dag, når jeg er løbet tør for indlæg.

Jeg har nemlig været i haven. Og sidde på en stol. Ventende 2 1/2 time på at de andre fødselsdagsgæster. For LP fyldte 22 (eller det gør han i dag), hvilket får mig med mine snart 25 år til at føle mig enormt gammel. Men jeg kom hurtigt efter det.



Da folk endelig valgte at komme, gik vi i gang med at puste kondomer op. Rillede. Selvfølgelig hvor de var trukket ned over hovedet, så man så utroligt charmerende ud. Der findes ikke mange andre muligheder.
Det var her at jeg ikke længere følte min alder trykke.

Dog vil jeg spare jer for at vise billeder både af mig og de andre med kondomer trukket ned over ansigtet. Eller spare menneskerne på billederne. De (billederne) grænser til at være så skræmmende, at de end ikke er sjove.

Vi var ude til klokken 5. På trods af at det var møgkoldt (hvem sagde sommer?!), og jeg sad tilmed helt op ad en varmeovn. Lidt for tæt, for jeg har et fint grillaftryk på min håndflade. Men jeg fik stukket et fryselegeme i hånden - en blå klump, som jeg puttede med, da jeg endelig kom i seng.



Puha Nadia, sikke du fulder dig, tænker du højt nu. Ligesom alle andre til festen. Men nej. Jeg havde drukket lidt hvidvin blandet med danskvand (spritzers) spredt ud på 10 timer, og en hulens masse sodavand. Det går bare konsekvent altid ud over alt forventning, når jeg tager festhatten på.

(Beklager de uinteressante billeder, men de eneste andre, jeg har, er med kondomer...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar