1. juni 2011

En grøn klør fem

Photobucket


I mangel af bedre (har siddet heeeele dagen på biblioteket og skrevet eksamensopgave, bear with me) får I nu begyndelsen på min have at se. Det kan ikke helt hamle op med Nadias tusser, men hvad! :)

Det hele startede med at jeg havde en drøm om en beskeden aluminiumsbakke med hjemmedyrkede krydderurter, da jeg flyttede hjemmefra. Dette udviklede sig til bakken, en dåse med basilikum.. Derefter en altankasse.. Derefter flere krukker. Og nu har vi haft plantehelvede siden vi flyttede herop på Trøjborg for ca. et år siden. Forskellen er nu bare (heldigvis!) at jeg har en have, som jeg kan fylde med planter (og jo, vi har både under-og overboer, meeeen... MIN!).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Pt. står de fleste planter og roder ved et plantebord og bag nogle gamle vinduer.. Men der er alt fra basilikum, salat, gulerødder, forårsløg, chili, bønner, ærter (almindelige og søde) til spinat. Og jeg elsker det.
Slutteligt får I lige et par billeder fra den første sommerdag i år. (Som jeg mestendels nød indendøre med L og kæmpe mængder Dracula-bolscher)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar