3. juni 2011

Imma work on ma tan lines


Det er en herlig følelse, når man siger farvel til S og hans ven som er på vej til Djurs Sommerland i varmen, og man selv skal sidde med Judith Butler og analysere transkønnede modeller hele dagen.. (Ville i øvrigt være herligt, hvis Fru Butler kunne komme og hjælpe i person, tror jeg ville have lettere ved at forstå hendes vrøvl)
S har nemlig besøg fra Island/Norge (Islandsk ven, bor i Norge) hele weekenden. Måske man skulle se det fra den positive side - Jeg bliver fri for mandehørm og kæmpeprutter en hel dag? Og kan i princippet sidde udenfor og blive chokoladebrun (imens jeg læser, selvfølgelig)..

Jeg glæder mig meget til den dag, hvor jeg er færdig med eksamen, og jeg rent faktisk kan skrive om noget der bare grænser til interessant.

Ps. Jeg er i øvrigt iklædt joggingbukser med hængerøv, en gammel t-shirt og fedtet hår på tegningen. Bare som pointering. Og det er altså hænder, der vinker farvel på tegningen. Det var lidt svært at se hvad jeg tegnede gennem tårerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar