26. august 2011

Selvforkælelse

I sidste uge engang havde jeg fået mig selv overbevist om at det var tid til lidt selvforkælelse (ikke et ord om manglende finanser). Og da der i øvrigt var fri fragt OG man fik en gave, så kunne jeg jo slet ikke lade være. Manglede jo også det hele. Sådan rigtig meget....
Nå, sendte altså en bestilling til e.l.f. igen. Vitalt køb. Som ankom i onsdags*. Mmmmhnymakeup. Traditionen tro har jeg selvfølgelig allerede afprøvet alle produkterne (neglelakker, pudder, lipgloss (som var gaven. Og som straks bliver sendt videre til K. Jeg ser jo latterlig ud med lipgloss.), pensler). Og ja, jeg er stadig forelsket i e.l.f., kan kun anbefale det.
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

* Altså, i realiteten er vi jo alle klar over, at postmanden ikke afleverede pakken til mig. Jeg måtte selvfølgelig selv hente den oppe ved postdamen (som i øvrigt er blevet rigtig venlig. Gad vide om hun læser med på bloggen... Hej postdame?!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar