2. august 2011

At tulle med fuld fart på

Image Hosted by ImageShack.us

Altså, det der med at tulle et par dage.. det holdt vist ikke i længden. Eller overhovedet. I formiddags skulle jeg i princippet bare lige ordne nogle pralbønner, som jeg havde plukket i aftes, men dagen endte med en hel del projekter.

Barnet i mig er der stadig, så inden jeg begyndte at snitte bønnerne, måtte jeg liiiige se, hvordan de så ud indvendig. (Man har vel sommerferie, ikke. Der skal ikke så meget til at kreere spænding i hjemmet pt!) Og se! De fineste små lilla/lyserøde bønner! Er snotforelsket i dem. Ved absolut ikke hvad jeg skal gøre med de små vidundere, men elsker dem gør jeg.
(så sablede naturligvis resten over på midten, ikke)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Næste projekt var egentlig morgenmaden. Efter kun at blive fodret med rundtstykker fra Ole&Steens Lagkagehus (nomnomnom) en hel weekend, bliver man altså en kende kræsen. Så bestemte mig for at lave müsli (havregryn, mandler, kokos m.m.).

Image Hosted by ImageShack.us

Som blev spist med A38 og blåbærsirup.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Og nu hvor jeg alligevel var igang, ikke, så kunne jeg jo ligeså godt brygge noget rabarbersaft! *host* (kan ikke anbefales i 25° varme....) Siden jeg opdagede at vi har rabarber i haven, da vi flyttede ind for et år siden, har jeg ville prøve det. Så den står nu yndigt og køler af i vindueskarmen i fine flasker. (Sirupsflasken var ikke helt meningen..)

Image Hosted by ImageShack.us

Nu skal man ikke tro at jeg er fuld af overskud, guldværd i køkkenet eller andre surrealistiske forudindtagelser. Det er slet ikke tilfældet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar