17. august 2011

Jeg hopper i seng

Bekendelsens time: Jeg hopper i seng.

Nejnej, jeg 'hopper' ikke 'i sengen' (sådan altid).
Det er heller ikke fordi jeg rent faktisk er på vej i seng lige nu.

Men fordi jeg ordret hopper i seng, når jeg skal ind og sove.

Selvom de umuligt kan være særligt store, så er de der altså. Blandt støvkaninerne, som de lever af.

Jeg taler selvfølgelig om monstrene under min seng.


B lever i lykkelig uvidenhed. 

Hvem sagde snart 25 år?!

Reference til monstrene er fundet via Google, da de nægtede at vise sig i dagslys (for at stå model).  

2 kommentarer:

  1. Stakkels B, han kender slet ikke til faren... Hvad hvis han en dag står op og går på toilettet i mørket? Han risikere at få bidt sine fødder af!

    SvarSlet
  2. PRÆCIS! Det er faktisk lykkedes mig at overbevise ham om at vi skal have en sengeramme, der går helt ned til gulvet. Han tror, det er pga. min støvallergi, men der tog han fejl nemlig.

    SvarSlet