1. august 2011

Illustrerede tidende..

Image Hosted by ImageShack.us

Endelig er jeg tilbage på min pind (illustreret). Synes det har været en rimelig sindssyg juli måned; besøg hos mine  forældre, photoshoot, 2 ugers Island, surpriseføsselsdagsfest for P, fødselsdag for min far i Sønderjylland.. Krydret med lidt SU- og studieforvirring, samt hede. Ser virkelig frem til et par dage med ren tul.
Er dog stadig lidt rundt på gulvet, så vil bruge et par dage på at få pakket ud, ryddet op og få tankerne i ro og småting ordnet.
Indtil videre kan I få et par indblik i mine sidste par dage..
Image Hosted by ImageShack.us

I morges spiste jeg morgenmad med P og L, thi det er Ls føhølsdag i dag (talløk!). L er, som tidligere nævnt, lige blevet færdig som arkitekt. Da vi begge er kreative og elsker at lege med photoshop o.lign. ender vi tit med at nørde, og P synes tit det er for meget. I dag var ingen undtagelse.

For et par dage siden vågnede S med et kæmpe forkølelsessår. Så han er lidt sølle pt. (Det er jeg jo faktisk også, siden jeg ikke kan få kys).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar