18. august 2011

I en nøddeskal

Igår havde jeg sat mine forældre på en større opgave (hvilket jeg egentlig ikke var helt klar over). Efter fadæsen i Elgiganten har jeg nemlig ledt efter et andet sted, hvor jeg kunne erhverve mig en billig men superb bærbar. Da jeg så snakkede med min far i telefonen igår aftes, kunne han derfor oplyse mig om at de havde været hele byen rundt i jagten på min nye computer ("ny" computer er egentlig noget vrøvl, har aldrig eget-eget min helt egen. Overraskende nok..).
Image Hosted by ImageShack.us

Men på trods af at jeg kun havde min far i røret førte jeg tilsyneladende en samtale med begge forældre. Min mor forsøgte i hvert fald at få sin mening med i baggrunden.
Image Hosted by ImageShack.us

Hvilket gav anledning til en del forvirring fra min side, da jeg ikke kunne høre hvad min mor sagde.
Image Hosted by ImageShack.us

Og da vi endelig troede alle var blevet enige, kom der igen udbrud i baggrunden. Jeg har et meget klart billede af mine forældre på plejehjem, småbrokkende og knirkende. Hvilket jeg i øvrigt har illustreret (står i ramme derhjemme) - måske man kunne få dem til at tage et billede til bloggen? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar