29. april 2011

Spaoplevelser 101

Forleden gik det op for mig, at det var længe siden at jeg havde "leget spa" herhjemme. Hjemme-spa går mere eller mindre ud på, at tage spaoplevelsen med hjem i egen stue, hvis det skulle være gået din næse forbi. Jeg tror ikke, jeg er speciel original på det punkt.
Hos mig foregår det med ansigtsrens, -skrub og -maske, hårmaske, bodyscrub, et glas hvidvin (okay, en bajer), og så flyde ud i det kogende vand i badekaret med en bog (okay, dårlige serier på computeren).

Nå, men da konklusionen ligesom lød på, at det var en evighed siden, eller en uge, mindst, mente jeg, at det måtte være på sin plads.

Og jeg sværger, det var fantastisk.

Indtil jeg opdagede det fedeste stankelben i mands minde dinglende henover mit hoved. Da jeg som udgangspunkt ikke bryder mig om at gøre bekendtskab med de dersens skabninger, var jeg hurtigt ude af karet igen. For at stå splitterhandsjørgen og drivvåd midt på gulvmåtten, stirrende intenst på den i håb om at den ville sige undskyld og gå sin vej. Men det virkede ikke (surprise, surprise), den begyndte bare at vibrere. Voldsomt.

Jeg er ret sikker på, at den onanerede...


(Og nej, jeg nægter fanme at lave et blogindlæg om det skide bryllup. Prinsen er skaldet, han valgte ikke mig, og det har jeg ærlig talt lidt ondt i røven over. Nå.)
(Billede: Google, somewhere. Mit eget billede af kræet levede ikke helt op til det skrækscenarie, jeg selv oplevede)

2 kommentarer:

  1. Min kommentar har ikke rigtig noget at gøre med jeres indlæg (sorry!), men jeg ville bare sige, at jeres header er rigtig fin !!!

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de søde ord! Det er Kiras fantastiske værk :)

    SvarSlet