3. september 2011

Regnvåde islændinge

Sidste weekend var S og jeg på Møn. Når man har en islandsk kæreste følger der visse ting med. Man må sige at jeg var en kende overvældet de første par gange jeg stiftede bekendtskab med S' mange familiemedlemmer - især fordi min familie er ret lille. Men på den anden side er alt småt i forhold til islændinges familier... Hvad, jeg så synes er pudsigt, er at en god del af hans familie befinder sig i Danmark (før jeg startede på Medieskolerne i Viborg og dermed mødte S havde jeg ingen anelse om hvor mange islændinge der faktisk befinder sig i Danmark!). Men altså back to the point, hvert år holdes der familiesammenkomst, og det var vi altså til sidste weekend. En våd og blæsende, men vildt hyggelig weekend i det fugtigste sommerhus, jeg nogensinde har befundet mig i.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ingen kommentarer:

Send en kommentar