7. september 2011

Pakker

I dag var en god dag (efter jeg kom hjem fra uni). Havde nemlig fået to pakkesedler imens jeg har været væk (postmanden har sikkert droppet overhovedet at ringe på mere, siden jeg aldrig åbner for ham..). Siden jeg kun vidste hvad den ene pakke indeholdt (et par briller som jeg vandt via Lensway.dk) var jeg mildest talt spændt. For det eneste andet jeg havde bestilt var fotografier i en størrelse der passer brevsprækken - Så det kunne tydeligvis ikke være dem.. Og dog. Fik udleveret en megapakke fra foto.com (som jeg naturligvis var nødt til at pakke op midt i Løvbjerg, kunne ikke begribe hvordan 8 fotografier kunne fylde så meget). Men det viste sig at der var logik gemt bagved..
Image Hosted by ImageShack.us

Har aldrig oplevet noget lignende. Fantastisk service!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Gamle (sorte) briller og nye (brune) briller. 
Er således den lykkelige ejer af nye briller og pæne fotografier (og urimelig meget overskudsemballage...).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar